lördag, mars 06, 2010

[En nackdel]


Foto: jag

Det finns bara en nackdel med vårsol enligt mig. Bara en enda och det är att man helt plötsligt ser hur skitiga ens fönster är. Som tur är är det -19 grader ute nu så det är inte ens att tänka på att tvätta fönster idag. Ingen favoritsyssla, men man känner sig väldigt nöjd när man är klar.

Var uppe med soluppgången idag, visserligen är Selenia uppe varje dag med soluppgången. Jag är så stolt över den lilla gumman och hennes potträning. Hon går nästan varje kväll eller ledig tid utan blöja ett tag och hon är så duktig på att säga till. Just nu fick jag tvinga på henne ett par trosor så hon inte blir så kall om stjärten för hon gillar att ranta runt nakenfis.

Det blir en lugn helg för jag känner att jag behöver det. Det känns lite rörigt på jobbet, men nu är det på måndag 8 veckor kvar så tiden bara springer förbi.

Har ju lite till scraputmaningen att göra och nästa vecka är en svår utmaning, det gäller att ni gnuggar geniknölarna ordentligt.

Kram Liza

Inga kommentarer: