tisdag, februari 01, 2011

[Längesen sist]


Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men det har inte riktigt funnits energi för det. En sak jag ska försöka ta tag i 2011 är att få ny energi. Ta tag i scrappandet, fotandet, städandet, inredandet, vikten och allt annat som måste tas tag i. Och det är inte bara allt runt omkring som måstes tas tag i, jag måste ta tag i mig själv också reda ut mig själv och mitt liv. En 30 års kris skulle nog många kalla det, jag kallar det livskris. Jag har varit mamma i 11 år och nu blir det inga fler så jag känner lite sorg samtidigt som jag känner att beslutet är rätt för oss. Man måste orka ta hand om dom man har, det ska vara en glädje inte ett måste. Vi har ju inte riktigt plats heller tyvärr.
Iaf 2011 är året det bara måste bli bra.
Bebisen är världens finaste lilla Lykke!
Kram Liza

1 kommentar:

Stine sa...

Du ska se att 2011 ger dig svar på många frågor, fina bettan!

O du har rätt; bebisen är världens bästa Lykke <3

Kram på dig