tisdag, juni 08, 2010

[Full rulle]

foto: jag
Sen jag vart arbetsfri har jag haft nåt att göra nästan hela tiden. Jag har varit på arbetsintervjuver, haft fotouppdrag ,redigerat, gått en massa ärenden, haft utvecklingssamtal, varit på arbetsförmedlingen, surfat, städat, diskat, tvättat och varje fredag har jag hat småttningarna hemma från dagis. Jag har hunnit med massa att göra och det finns massa kvar att göra. nån dag har jag tagit mig tid att titta på en film. Bara denna veckan kantas av jobbsaker. Igår var jag på en intervju och har troligtvis jobb en vecka fr m onsdag och idag har jag ett fotouppdragSvea Tatto . Det är kul! Det är sånt här jag vill göra som bröllopsfotograferingen. Underbart! Nu måste ju snart kameran in på service men det är svårt att lämna ifrån sig den.
Kram Liza

Inga kommentarer: