måndag, juni 28, 2010

[Sundsvall]

Foton: jag
Just nu är vi i Sundsvall, varit här över midsommar och stannar ett tag till. Det är semester på hög nivå, jag fotar, det badas, barnen leker, det blir en brezzer om dan, det är mys mitt i veckan och ett gäng glassar. Jag verkligen älskar sommaren, fast jag tycker nog att det är lite kallt för att vara sommar på riktigt vill gärna ha 25 grader. Men sommaren är ju inte slut ännu.
Nu ska jag fortsätta leka lite med foton jag tagit och sen blir det nog inget bloggandes förrens jag kommer hem igen.
Kram Liza

2 kommentarer:

Stine sa...

vill gärna ha 25 grader...ja men då måste du älska de senaste veckorna med 35 grader?!?!? en annan tycker det är lite så där med det faktiskt! ;) när kommer ni hit?


idag har jag köpt akrylfärg på hem o hobby i hjo, ska äntligen komma igång lite igen med scrappandet (har inte orkat när jag har haft så ont av fogarna, men nu har jag inte haft ont i två dagar så det kanske är på g att bli bättre!! :))

Hoppas vi kan ses i sommar!
Kram på dig

susanne´s smulor sa...

fastnade här bara för att jag såg att det stod sundsvall.....min hemstad lixom!!
Hoppas att du hade det bra när du var här. har kollat dina foton och du är verkligen duktig! har en son som ärfotointresserad och som ska börja gymnasiet nu med inriktning foto/ rörligbild...
ha en fortsatt skön sommar!
sussa